58%

Van het MKB wil meer automatiseren

50%

Van het MKB is op zoek naar digitalisering

47%

Van het MKB wil meer inzicht uit eigen data

2651

Bedrijven gingen je voor en werken met Consolit

Word winstgevend en krijg je marges op orde!

Scherpe inkoop, optimale voorraad en betrouwbare levering aan klanten

Binnen logistieke ondernemingen zijn het aantal mutaties en goederenbewegingen vaak enorm. Tegelijkertijd is het van belang dat producten niet te lang op voorraad liggen en dat marges op orde zijn. De winstgevendheid van de onderneming hangt samen met een scherpe inkoop, een optimale voorraad en een betrouwbare levering aan klanten. Software speelt hierbij een belangrijke rol. Door onze jarenlange praktijkervaring in de logistieke markt én onze kennis van logistieke software zijn wij de logische adviseur voor iedere logistieke onderneming die het verschil wil maken. Ontdek onze mogelijkheden:

LOGISTIEK

BARCODE SCANNING

Koppelen & Importeren

Dashboards & Rapportages

LOGISTIEK

Automatiseer je voorraadbeheer, inkoop & verkoop


Voor handelsbedrijven zijn logistieke processen de levensaders. Door deze zoveel mogelijk te automatiseren bespaar je tijd en geld. Krijg bijvoorbeeld automatisch besteladvies op basis van het voortschrijdend gemiddelde en eventueel seizoensinvloeden. Dit bespaart veel handmatig werk en voorkomt teveel of te weinig voorraad. Zo werk je efficiënter, kun je flink besparen en lever je een beter eindresultaat.


Passende oplossingen: Multivers XL | Visma.net Logistiek


https://consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/handel-voorraad/logistiek/

BARCODE SCANNING

Papierloos en foutloos in je bedrijf!


Ben jij op zoek naar extra ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden en toe aan een professionaliseringsslag? Consolit Scanning biedt met ScanView de oplossing voor jouw magazijn! Als je bijvoorbeeld kijkt naar magazijnverplaatsingen en goederenontvangst, of naar voorraadbeheer en uitgiftes, zou het dan niet enorm veel tijd schelen wanneer je zou werken met een scanfunctionaliteit? Dit wordt op een simpele manier ingevoerd en automatisch doorgestuurd naar je bedrijfssoftware.


Passende oplossingen: Pakket 1 | Pakket 2


https://consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/handel-voorraad/barcode-scanning/

Koppelen & Importeren

Vergroot gebruiksvriendelijkheid en verminder foutmarges


Wanneer je met meerdere systemen werkt, een webshop hebt of prijslijsten bijhoudt in Excel; het kost veel tijd om gegevens over te typen in je boekhoud- of ERP pakket. Bovendien is dat erg foutgevoelig. Een koppeling of import kan daarbij uitkomst bieden. Consolit biedt verschillende oplossingen op dit gebied.


Passende oplossingen: Taskmanager


https://consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/financieel/koppelen-en-importeren-2/

Dashboards & Rapportages

Creëer impact met je eigen data


Op financiële afdelingen gaat nog veel tijd verloren aan samenstellen van financiële overzichten om de directie te voorzien van de juist stuurinformatie. Bij het opleveren van een overzicht zijn de cijfers eigenlijk al weer verouderd. En wat als je de cijfers even snel wilt vergelijken met voorgaande jaren? Of een bepaalde kostenpost verder wilt analyseren? Een spreadsheet bevalt niet altijd de benodigde data. Gelukkig zijn er toegankelijke alternatieven zoals Business Intelligence waarmee grote hoeveelheden data omgezet kunnen worden in overzichtelijke dashboards. Ook als de data uit meerdere systemen komt.


Passende oplossingen: Business Intelligence


https://consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/dashboards-rapportages/business-intelligence/

Benieuwd hoe wij jou kunnen ondersteunen?

Vrijblijvend advies

Heb je vragen over hoe jouw bedrijf zich kan automatiseren en digitaliseren op financieel vlak? Benieuwd naar de mogelijkheden van onze software oplossingen in jouw MKB bedrijf? Vul het contactformulier in en onze adviseurs nemen contact met u op voor een verhelderend gesprek!

Kom met ons in contact

Pakketten & Prijzen

Alle mogelijkheden in één overzicht

Enthousiast geworden hoe onze financiële software ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken? Geen probleem, wij hebben een eenvoudig pakketten- en prijzenoverzicht gemaakt. Hierin kun je gemakkelijk zien welke functionaliteiten bij welke software oplossing hoort. Deze pakketten bieden we daarnaast aan voor een vast maandabonnement voor een scherpe prijs! Je keuze kunnen maken of twijfel je tussen een aantal? Klik vrijblijvend op ‘Meer informatie’, vul je gegevens in en één van onze adviseurs neemt contact met je op!

Visma.net Logistiek

€ 379 | vanaf prijs per maand

Een Logistieke totaaloplossing voor het automatiseren van (groot)handelsprocessen met de krachtige financiële basis van Visma.net Financials.

Belangrijke features van Visma.net Logistiek

  • Richt je administratieve proces per ordersoort in zodat de afhandeling je bedrijfsproces volgt
  • Geef korting op document-, regel- of groepsniveau
  • Bereken automatisch de totale kosten van producten (landed cost) en de nieuwe kostprijs voor het product
  • Automatische voorraadaanvulling op basis van door jou bepaalde randvoorwaarden
  • Traceer met partij-/serieregistratie producten van leverancier tot afnemer en vereenvoudig kwaliteitscontrole
  • Lever met dropshipment producten rechtstreeks via uw leveranciers aan klanten

Visma.net Financieel

€ 239 | vanaf prijs per maand

Visma.net Financials biedt verregaande automatisering van financiële processen. Zo verminder je het aantal handmatige handelingen en verklein je de kans op fouten waardoor je efficiënter kunt werken. Dit zorgt voor actuele en betrouwbare inzichten. Doordat verschillende processen binnen je organisatie integraal worden geautomatiseerd win je aan efficiëntie binnen je organisatie en kun je je meer bezighouden met vooruitkijken.

Belangrijke features van Visma.net Financieel

  • Stel zelf uw dashboard samen en houd controle op uw financiële processen.
  • Definieer toegangsbeveiliging d.m.v. gebruikersrollen en geef medewerkers op dataniveau toegang.
  • Automatiseer het goedkeuringsproces van inkoopfacturen en declaraties.
  • Beheer elektronische betalingen en banktransacties rechtstreeks in uw financiële systeem.
  • Verstuur eenvoudig btw- en icp-aangifte naar de Belastingdienst.
  • Werk met verschillende entiteiten en verwerk de boekhouding van verschillende bedrijven.

Multivers XL

€ 128 | vanaf prijs per maand

Multivers is een instapklare / laagdrempelige en complete oplossing voor uw financiële processen. Daarnaast is Multivers in te zetten voor logistieke en projectmatige processen binnen je organisatie. Doordat Multivers met diverse oplossingen te koppelen is, zijn dubbele werkzaamheden het verleden.

Belangrijke features van Multivers XL

  • Een uitgebreide financiële basis, inclusief functies als vaste activa en rekening courant
  • Een assistent die ondersteunt bij belangrijke taken en activiteiten
  • Eenvoudig uit te breiden met aanvullende software zoals scan & herken, debiteurenbeheer en BI

Basecone

€ 0,29 | vanaf prijs per maand

Slimmer declaraties en facturen verwerken? Basecone geeft je controle over het hele proces. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet direct een boekingsvoorstel. Vanaf 0,29 per geboekte factuur (+ 1,- per gekoppelde administratie) per maand.

Belangrijke features van Basecone

  • Gebruiksvriendelijke webbased software
  • Gratis app voor het aanleveren en goedkeuren van facturen en bonnetjes
  • Uitgebreid fiatteringsproces
  • Lage investering door afrekening per document

Elvy

€ 99 | vanaf prijs per maand

Met de digitale factuurverwerking software van Elvy creëer je niet alleen efficiëntie, maar ook controle en inzicht. Het herkennen, fiatteren en boeken van de facturen in 1 oplossing.

Belangrijke features van Elvy

  • Uitgebreide mogelijkheden bij het verwerken en fiatteren van factuurstromen
  • Verregaande integraties met een groot aantal boekhoudpakketten
  • Een vast bedrag, ongeacht het aantal verwerkte facturen of administraties

Taskmanager

€ 79 | vanaf prijs per maand

Taskmanager zorgt ervoor dat je snel en efficiënt tot het gewenste resultaat komt. Je geeft opdrachten (taken), die er vervolgens voor zorgt dat de gewenste gegevens op het juiste moment en in het juiste formaat worden geïmporteerd. Een groot pluspunt van Taskmanager: uitzonderingen kunnen direct per e-mail aan de eindverantwoordelijke gemeld worden.

Belangrijke features van Taskmanager

  • Automatiseer tijdrovende en terugkerende taken
  • Koppel systemen aan elkaar zonder programmeren
  • Draai meerdere taken tegelijkertijd

Payt

€ 24,95 | vanaf prijs per maand

Payt automatiseert het debiteurenbeheer van uw organisatie, van eerste factuur tot laatste aanmaning. Zo krijg je weer grip op je debiteurenbeheer. Je ziet in één oogopslag wat het openstaande saldo is, in welke fase van het facturatieproces een klant zich begeeft en welke facturen actie vereisen.

Belangrijke features van Payt

  • De meest complete software op het gebied van debiteurenbeheer
  • Krijg facturen sneller betaald
  • Verbeter de klantrelatie met minder werk en meer controle

Business Intelligence

€ 595 | vanaf prijs per maand

Vanaf €595,- eenmalig bieden wij dé BI tool aan van dit moment, Microsoft Power BI. Door de laagdrempelige licentiestructuur en gebruiksvriendelijke interface is Microsoft Power BI voor ieder MKB bedrijf een waardevolle aanvulling. Mis je de juiste kennis voor het ontsluiten van data en het bouwen van dashboards? Met hulp van ons zusterbedrijf Orange Insights heb je binnen no-time de mooiste dashboards tot je beschikking.

Belangrijke features van BI

  • Altijd en overal actueel inzicht in cijfers en trends
  • Laagdrempelige instap met behulp van betaalbare templates
  • Na training de mogelijkheid om dashboards zelf uit te breiden of aan te passen
Customer Service