Blog

Meer rendement

Bedrijfssoftware wordt steeds belangrijker. Voor je klanten maar ook voor uw eigen bedrijf. Van de urenregistratie tot aan de facturatie. Je digitaliseert en minimaliseert jouw administratieve handelingen. Je hebt realtime inzicht in je openstaande werkbonnen, plant servicemonteurs efficiënt in en je hebt grip op projecten. Je stuurt bij, maakt projecten winstgevender en factureert sneller dan. Lees verder...

| Leestijd 1 min

| Leestijd 1 min

Blog

Visma.net Vestigingen #2

In een vorige blog hebben we verteld over de voordelen van ERP in de cloud. In deze blog gaan we in op het gebruik van Vestigingen, in Visma.net ERP. Hiermee kan jij op eenvoudige wijze meerdere entiteiten vastleggen, in één administratie. Bij entiteiten kan je denken aan een holding met meerdere werkmaatschappijen, die gezamenlijk een. Lees verder...

| Leestijd 5 min

| Leestijd 5 min

Blog

Vijf voordelen van Visma.net ERP #1

Veel organisaties gebruiken ERP software die on premise is geïnstalleerd: op een eigen server, in een eigen netwerkomgeving en volledig beheerd door een eigen IT-afdeling. ERP software kan ook in de cloud worden gebruikt. De software staat dan ‘ergens’ en wordt gebruikt door in te loggen op een website of in een app. De werkplek. Lees verder...

| Leestijd 5 min

| Leestijd 5 min

Blog

Elektrotechnische calculaties

Snel en efficiënt calculeren is belangrijk voor elektrotechnische bedrijven. In de calculatiemodule beschikt u over tijdsnormen, 2BA artikel- en prijsinformatie en uitgebreide Excel integratie. In de calculatie kan er gewerkt worden met verkoopprijzen, nettoprijzen, netto plus toeslag en bruto minus korting. Door gebruik te maken van offertesjablonen en vaste tekstblokken maakt u snel uitgebreide (project)offertes.. Lees verder...

| Leestijd 2 min

| Leestijd 2 min

Blog

Domotica installaties

Veel klanten van Consolit houden zich bezig met Domotica toepassingen. Deze slimme en vaak duurzame installaties maken verbinding met de buitenwereld. Met de “Consolit Service & Projecten” oplossing kunt u deze installaties registreren, onderhouden en beheren. Hierdoor heeft u inzicht in de complete historie van uw onderhouds-, service- en installatiewerkzaamheden. Door uw buitendienst digitaal aan. Lees verder...

| Leestijd 2 min

| Leestijd 2 min

Blog

Digitale aansturing monteurs

Geen papieren werkbonnen en geen dubbele invoer meer! Met de Digitale Werkbon van Consolit registreert u gegevens via een smartphone of tablet. De schermen zijn eenvoudig en gebruikersvriendelijk zodat monteurs hier goed mee overweg kunnen. Middels de grafische manplanning worden monteurs gepland. Iedere monteur heeft zijn/haar eigen (digitale werkbonnen en kan middels Google Maps navigatie. Lees verder...

| Leestijd 8 min

| Leestijd 8 min

Blog

Installeren en beheren

Bij de calculatie, werkvoorbereiding en aansturen van installatie projecten komt veel kijken. Met “Consolit Service & Projecten” houdt u grip en inzicht op al uw lopende projecten. In de calculatie beschikt u over tijdsnormen, 2BA artikel- en prijsinformatie en uitgebreide Excel integratie. Door gebruik te maken van offertesjablonen en vaste tekstblokken maakt u snel uitgebreide. Lees verder...

| Leestijd 1 min

| Leestijd 1 min

Blog

Onze werkwijze

Consolit begeleidt u tijdens het hele traject. Van het eerste contact tot aan het moment dat uw bedrijfssoftware werkt. Wij doen dit met ons 3-stappenplan, waarin we uw ambities koppelen aan de mogelijkheden van uw medewerkers, bedrijfsprocessen en systemen. In stap 1 brengen we de basis op orde, in stap 2 stellen we orde op. Lees verder...

| Leestijd 8 min

| Leestijd 8 min

Blog

Consolit maakt ambities waar

Met de softwareoplossingen van Consolit maakt u ambities waar. Maar Consolit zelf maakt ook ambities waar. Zowel in cijfers als in dienstverlening. Consolit groeide van 3 medewerkers bij de start in 2000 naar 30 in 2019. Waar in de beginjaren de focus volledig lag op AccountView is de portfolio van Consolit tegenwoordig veel breder. Consolit. Lees verder...

| Leestijd 8 min

| Leestijd 8 min

Customer Service