Support | Vacatures
Financiële administratie
Je financiële administratie als basis voor alle processen
Handelsbedrijf
Van voorraadbeheer tot verkoop gebruiksvriendelijk in één oplossing
Groothandel
Uitgebreide cloudsoftware die al je processen en vestigingen koppelt
Service & Projecten
Altijd grip op en inzicht in je service- en projectadministratie
Je financiële hart op orde
Administratie die naadloos koppelt met al je operationele systemen
Consolidatie
Alle bedrijfssystemen en vestigingen in één centrale online omgeving
Robotic Accounting
Transacties en boekingen automatisch door robotisering
Flexibel & gebruiksvriendelijk
Alle processen centraal en digitaal voor de handelaar met 1 tot 20 users
Webshop koppeling
Al je weborders en voorraad gesynchroniseerd in één overzicht
Online bestelportaal
Biedt je klanten het gemak van een gebruiksvriendelijk online bestelportaal
Digitale groothandel
Alle processen gekoppeld in de cloud met realtime inzicht
Magazijnbeheer
Sluitende voorraadadministratie en centraal beheer van vestigingen
Barcode scanning
Verklein de foutmarge in je papierloze magazijn met scanners
Installatie & Onderhoud
Digitale aansturing en inzicht in alle installaties en onderhoudsbeurten
Beveiliging
Meldkamerfunctionaliteit en borg certificering in één omgeving
Elektrotechniek
Domotica Installaties en calculaties centraal ingericht in een omgeving
Dashboards & KPI’s
Vestigingenbeheer
Scan & Herken
Directe bankkoppeling
Geïntegreerde Rapportages
Apps & Koppelingen
Inkoopbeheer
Verkoopbeheer
Voorraadbeheer
Barcodescanning
Webshopkoppeling
Bestelportaal
Software in de cloud
Zuivere brutomarge
Kosten per order verlagen
Vestigingen beheer
Service & Contracten
Objecten & Installaties
Logistiek & Inkoop
Handel & Balieverkoop
Projectadministratie & Projectbewaking
Calculatie & Offertes
Werkvoorbereiding
CRM & Relatiebeheer
Mobiele apps
Visma.net Financials
Visma.net Logistics
Visma Brincr
Consolit Service & Projecten
Consolit ScanView
Taskmanager
Alle software producten
Over Consolit | Wie zijn wij?
Onze aanpak
Betrokken specialisten
Vacatures
Software Partners
Succesverhalen
Nieuwsberichten
Blogberichten
Whitepapers
Webinars
Trainingen
Brincr is de flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing voor groothandelsbedrijven en webshops. Brincr heeft diverse modules en bij het inrichten is veel mogelijk. Daarom is de software toe te passen in vrijwel elke groothandelsbranche. Van technische groothandel tot kledinggroothandel. Van bioproducent tot pharmaceutische leverancier. Brincr is ontwikkeld voor handelsbedrijven en groothandelaren met 1 t/20 gebruikers.
Aansturen met realtime data
Managementinformatie en bedrijfsrapportages? Met behulp van Brincr heb je binnen no-time de juiste overzichten en statistieken. Overzichten en statistieken zijn in realtime te verzamelen en te presenteren. Zo blijf jij in control.
Koppeling boekhoudpakket
Je boekhouding blijft up-to-date en dubbele invoer is niet meer nodig. Boek eenvoudig verkooporders, besteedt geen tijd aan handmatige invoer en alle betalingen worden gesynchroniseerd. Orders, voorraad en boekhouding beheren in één online oplossing. Dat is pas efficiënt en effectief werken!
Altijd in controle over je inkoop
Voor handelsbedrijven en webshops zijn logistieke processen de levensaders. Door deze zoveel mogelijk te automatiseren bespaar je tijd en geld. Automatiseer je inkoopbeheer volledig. Beheers je uitgaven. Maak gemakkelijk Dropship orders aan, waarmee je de inkooporder samen met de aflevergegevens van de klant naar je leverancier stuurt. Werk je met internationaal vervoer over de weg? Maak direct CMR-vrachtbrieven aan waarmee de ordergegevens gecombineerd worden met de data van de klant en de transporteur.
Volledig digitaal inkoopproces
Je inkooporders digitaal verzenden en inboeken. Grip krijgen op de inkoop. Inzicht hebben in de orders. Koppeling met je verkoop. Helemaal in control blijven dankzij notificaties, statusupdates en overzichten.
Zo werk je efficiënter, kun je flink besparen en lever je een beter eindresultaat.
Manage en minimaliseer foutmarges
Manage al je orders vanuit één dashboard, van offerte tot factuur. Maak eenvoudig je offerte, voeg bijbehorende documenten en afbeeldingen toe en laat deze digitaal ondertekenen voor akkoord. Zet na akkoord gemakkelijk om naar een verkooporder! Werk met dagprijzen en prijsgroepen voor specifieke producten of klanten. Verstuur je factuur per mail. Klanten betalen eenvoudig met een Mollie-betaallink.
Je volledige magazijn op orde
Een totaaloverzicht en inzicht in je voorraad, ongeacht de manier waarop je orders binnenkomen, is essentieel! Heb je één of meerdere magazijnen? Verschillende locaties? Wil je de ideale looproute voor het picken van orders waardoor je tijd bespaart en orders altijd goed verstuurt? Dit behoort tot de mogelijkheden! Combineer dit met inkoopmanagement, zodat je altijd tijdig inkoopt en je voorraad op orde hebt! Daarnaast hou je graag alle controle over producten met een THT/Batching. Daarmee kun je het inkoop- en verkoop lot/batch traceren waaruit de THT goederen geleverd zijn.
Gestroomlijnd van productie tot verkoop
Produceer je zelf artikelen? Dan weet je hoe belangrijk het is om overzicht te houden over de productie en de voorraad. Het juiste inzicht maakt het veel eenvoudiger om te plannen, zodat de capaciteit optimaal benut wordt. Geen nee verkopen. Dus hogere omzet. Alle orders komen samen in Brincr.
Creëer en stijl je eigen B2B bestelportaal
Wil je de klant ook inzicht geven in bestelhistorie, facturen inzien, maar ook bestellingen zelf laten plaatsen? Dan is dit mogelijk via een eigen omgeving in jouw huisstijl via het B2B bestelportaal. Hier heb je de mogelijkheid om per klant het assortiment en de prijzen te bepalen.
Optimale integratie
Dankzij de koppeling met jouw webshop is een optimale én eenduidige orderflow gegarandeerd. Alle orders worden direct ingelezen in de software. De voorraad altijd bijgewerkt en orders foutloos verwerkt. Je behoudt het overzicht en dubbele invoer is verleden tijd. Ook wanneer je verschillende webshops hebt. Of juist veel handmatige orders krijgt, naast online bestellingen. Bij Brincr komt het allemaal samen. Eén orderflow, één artikelbestand, één factuurproces en natuurlijk één voorraadbeheer.
Benieuwd naar de uitgebreide mogelijkheden en functionaliteiten van Visma Brincr groothandelsoftware? Download de brochure en ontdek of deze oplossing jouw organisatie kan helpen bij het digitaliseren en professionaliseren van je handelsbedrijf!
Start Teamviewer
+31 88 619 00 00