Support | Vacatures
Financiële administratie
Je financiële administratie als basis voor alle processen
Handelsbedrijf
Van voorraadbeheer tot verkoop gebruiksvriendelijk in één oplossing
Groothandel
Uitgebreide cloudsoftware die al je processen en vestigingen koppelt
Service & Projecten
Altijd grip op en inzicht in je service- en projectadministratie
Je financiële hart op orde
Administratie die naadloos koppelt met al je operationele systemen
Consolidatie
Alle bedrijfssystemen en vestigingen in één centrale online omgeving
Robotic Accounting
Transacties en boekingen automatisch door robotisering
Flexibel & gebruiksvriendelijk
Alle processen centraal en digitaal voor de handelaar met 1 tot 20 users
Webshop koppeling
Al je weborders en voorraad gesynchroniseerd in één overzicht
Online bestelportaal
Biedt je klanten het gemak van een gebruiksvriendelijk online bestelportaal
Digitale groothandel
Alle processen gekoppeld in de cloud met realtime inzicht
Magazijnbeheer
Sluitende voorraadadministratie en centraal beheer van vestigingen
Barcode scanning
Verklein de foutmarge in je papierloze magazijn met scanners
Installatie & Onderhoud
Digitale aansturing en inzicht in alle installaties en onderhoudsbeurten
Beveiliging
Meldkamerfunctionaliteit en borg certificering in één omgeving
Elektrotechniek
Domotica Installaties en calculaties centraal ingericht in een omgeving
Dashboards & KPI’s
Vestigingenbeheer
Scan & Herken
Directe bankkoppeling
Geïntegreerde Rapportages
Apps & Koppelingen
Inkoopbeheer
Verkoopbeheer
Voorraadbeheer
Barcodescanning
Webshopkoppeling
Bestelportaal
Software in de cloud
Zuivere brutomarge
Kosten per order verlagen
Vestigingen beheer
Service & Contracten
Objecten & Installaties
Logistiek & Inkoop
Handel & Balieverkoop
Projectadministratie & Projectbewaking
Calculatie & Offertes
Werkvoorbereiding
CRM & Relatiebeheer
Mobiele apps
Visma.net Financials
Visma.net Logistics
Visma Brincr
Consolit Service & Projecten
Consolit ScanView
Taskmanager
Alle software producten
Over Consolit | Wie zijn wij?
Onze aanpak
Betrokken specialisten
Vacatures
Software Partners
Succesverhalen
Nieuwsberichten
Blogberichten
Whitepapers
Webinars
Trainingen
Inzicht, overzicht en grip op jouw logistieke onderneming en webshop? Binnen iedere logistieke onderneming en webshop zijn het aantal mutaties en goederenbewegingen vaak enorm. Tegelijkertijd is het van belang dat producten niet te lang op voorraad liggen en dat marges op orde zijn. Inzicht, overzicht en grip, dé kenmerken van de juiste software oplossing. Door onze jarenlange praktijkervaring in de logistieke markt én onze kennis van logistieke software zijn wij de logische adviseur voor iedere logistieke onderneming die het verschil wil maken.
Voor jouw handelsbedrijf
Flexibel en gebruiksvriendelijk
Online Bestelportaal
Het is van belang om met de snelle ontwikkelingen binnen de groothandelsmarkt mee te kunnen groeien. Met flexibele en gebruiksvriendelijke groothandel software in de cloud ben jij als groothandelaar altijd up-to-date en kun je succesvol ondernemen. Wij bieden dan ook een full-service cloudplatform voor 1-20 gebruikers met een uitgebreide set tools voor inkoopbeheer, verkoopbeheer, voorraadbeheer, webshopkoppeling en een bestelportaal. Dit helpt bij de productiviteit en efficiëntie van je bedrijfsvoering door het integreren van al je processen in één cloud platform. Deze software voor groothandels is dan ook gemakkelijk aan te passen aan jouw behoeften en efficiënt te gebruiken voor alle gebruikers.
Heb jij één of meerdere webshops? Met een webshopkoppeling aan je ERP software houdt je volledige controle over de orderafhandeling, het voorraadbeheer en de facturatie. Door je webshop te koppelen aan je overige bedrijfsprocessen wordt de nauwkeurigheid van je bestellingen verbeterd, de levertijden verkort en de klanttevredenheid verhoogd. Bovendien kan de webshopkoppeling ook helpen om het voorraadbeheer efficiënter te maken door real-time inzicht te bieden in voorraden en bestellingen. Door de integratie met je financiële administratie wordt de foutmarge verkleind door het automatiseren van de facturatie en het verwerken van transacties.
Een online bestelportaal kan grote voordelen bieden voor handelsbedrijven. Via een online bestelportaal worden bestellingen geautomatiseerd en wordt tijdrovend handmatig werk verminderd. Dit helpt om de levertijden te verkorten en de klanttevredenheid te verhogen. Met een bestelportaal bied je je klanten het gemak van online bestellen in een eigen Business-to-Business omgeving. Een bestelportaal koppelt naadloos met je eigen software oplossing. Zo heb je in één overzicht de gekoppelde prijzen aan klanten, een overzichtelijke bestelhistorie, favorietenlijsten, voorraadstatus, factureren en de realtime orderstatus. De foutmarge wordt daarnaast enorm verkleind, doordat je klant zelf de order invoert. Een online bestelportaal vereenvoudigd het orderproces en zorgt voor tevreden klanten.
Wij begrijpen dat jij expert bent in jouw vakgebied. Je wilt je tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken en kunnen focussen op het ondernemen. Dit gaat vanzelf wanneer je je handelsbedrijf op orde hebt. Door onze kennis en ervaring met (groot)handel software en optimalisatie, kunnen wij jou ondersteunen als expertise partner. Samen willen wij het beste uit jouw bedrijf halen door onze expertises te combineren. Hierdoor kunnen we samen het maximale uit jouw organisatie halen en jullie helpen om nog succesvoller te worden.
Voor handelsbedrijven en webshops zijn logistieke processen de levensaders. Door deze zoveel mogelijk te automatiseren bespaar je tijd en geld. Automatiseer je inkoopbeheer volledig. Beheers je uitgaven. Maak gemakkelijk Dropship orders aan, waarmee je de inkooporder samen met de aflevergegevens van de klant naar je leverancier stuurt. Werk je met internationaal vervoer over de weg? Maak direct CMR-vrachtbrieven aan waarmee de ordergegevens gecombineerd worden met de data van de klant en de transporteur.
Zo werk je efficiënter, kun je flink besparen en lever je een beter eindresultaat.
Manage al je orders vanuit één dashboard, van offerte tot factuur. Maak eenvoudig je offerte, voeg bijbehorende documenten en afbeeldingen toe en laat deze digitaal ondertekenen voor akkoord. Is de offerte akkoord? Dan zet je deze gemakkelijk om naar een verkooporder! Werk je met prijsgroepen om kortingen toe te voegen voor specifieke producten of klanten dan kun je deze direct toepassen. Ook dagprijzen behoren tot de mogelijkheid. Het betalen van de factuur door je klanten wordt nog makkelijker door de optie om een Mollie-betaallink toe te voegen aan de factuur. Via het B2B webportaal geef je klanten ook inzicht in de bestelhistorie, facturen en plaats zelf bestellingen in de eigen omgeving in jouw huisstijl.
Een totaaloverzicht en inzicht in je voorraad, ongeacht de manier waarop je orders binnenkomen, is essentieel! Heb je één of meerdere magazijnen? Verschillende locaties? Wil je de ideale looproute voor het picken van orders, waardoor je tijd bespaart en orders altijd goed verstuurt? Dit behoort tot de mogelijkheden! Combineer dit met inkoopmanagement, zodat je altijd tijdig inkoopt en je voorraad op orde hebt! Daarnaast hou je graag alle controle over producten met een THT/Batching. Daarmee kun je het inkoop- en verkoop lot/batch traceren waaruit de THT goederen geleverd zijn.
Produceer je zelf artikelen? Dan weet je hoe belangrijk het is om overzicht te houden over de productie en de voorraad. Het juiste inzicht maakt het veel eenvoudiger om te plannen, zodat de capaciteit optimaal benut wordt. Geen nee verkopen. Dus hogere omzet.
Ben jij op zoek naar extra ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden en toe aan een professionaliseringsslag? Consolit biedt met ScanView de oplossing voor jouw magazijn! Als je bijvoorbeeld kijkt naar magazijnverplaatsingen en goederenontvangst, of naar voorraadbeheer en uitgiftes, zou het dan niet enorm veel tijd schelen wanneer je zou werken met een scanfunctionaliteit? Dit wordt op een simpele manier ingevoerd en automatisch doorgestuurd naar je bedrijfssoftware.
Dankzij de koppeling met jouw webshop is een optimale én eenduidige orderflow gegarandeerd. Alle orders worden direct ingelezen in de software. De voorraad altijd bijgewerkt en orders foutloos verwerkt. Je behoudt het overzicht en dubbele invoer is verleden tijd.
Ook wanneer je verschillende webshops hebt. Of juist veel handmatige orders krijgt, naast online bestellingen. Bij Brincr komt het allemaal samen. Eén orderflow, één artikelbestand, één factuurproces en natuurlijk één voorraadbeheer.
Een digitaal bestelportaal biedt vele voordelen voor jouw bedrijf en je klanten. Het maakt bestellen gemakkelijker en sneller, en vermindert de kans op fouten. Bedrijven kunnen real-time inzicht krijgen in hun voorraad en bestellingen beheren, waardoor je altijd handelt met de juiste data en klanten op tijd informeert. Klanten kunnen op elk moment en vanaf elke locatie bestellen, wat een flinke boost geeft aan je klanttevredenheid! Bovendien is een digitaal bestelportaal milieuvriendelijker en kostenefficiënt, omdat papieren bestelformulieren en manuele verwerking overbodig zijn.
Heb je vragen over hoe jouw handelsbedrijf kan automatiseren en digitaliseren? Benieuwd naar de mogelijkheden van onze software oplossingen in jouw groothandel? Vul het contactformulier in en onze adviseurs nemen contact met u op voor een verhelderend gesprek!
Start Teamviewer
+31 88 619 00 00