Support | Vacatures
Financiële administratie
Je financiële administratie als basis voor alle processen
Handelsbedrijf
Van voorraadbeheer tot verkoop gebruiksvriendelijk in één oplossing
Groothandel
Uitgebreide cloudsoftware die al je processen en vestigingen koppelt
Service & Projecten
Altijd grip op en inzicht in je service- en projectadministratie
Je financiële hart op orde
Administratie die naadloos koppelt met al je operationele systemen
Consolidatie
Alle bedrijfssystemen en vestigingen in één centrale online omgeving
Robotic Accounting
Transacties en boekingen automatisch door robotisering
Flexibel & gebruiksvriendelijk
Alle processen centraal en digitaal voor de handelaar met 1 tot 20 users
Webshop koppeling
Al je weborders en voorraad gesynchroniseerd in één overzicht
Online bestelportaal
Biedt je klanten het gemak van een gebruiksvriendelijk online bestelportaal
Digitale groothandel
Alle processen gekoppeld in de cloud met realtime inzicht
Magazijnbeheer
Sluitende voorraadadministratie en centraal beheer van vestigingen
Barcode scanning
Verklein de foutmarge in je papierloze magazijn met scanners
Installatie & Onderhoud
Digitale aansturing en inzicht in alle installaties en onderhoudsbeurten
Beveiliging
Meldkamerfunctionaliteit en borg certificering in één omgeving
Elektrotechniek
Domotica Installaties en calculaties centraal ingericht in een omgeving
Dashboards & KPI’s
Vestigingenbeheer
Scan & Herken
Directe bankkoppeling
Geïntegreerde Rapportages
Apps & Koppelingen
Inkoopbeheer
Verkoopbeheer
Voorraadbeheer
Barcodescanning
Webshopkoppeling
Bestelportaal
Software in de cloud
Zuivere brutomarge
Kosten per order verlagen
Vestigingen beheer
Service & Contracten
Objecten & Installaties
Logistiek & Inkoop
Handel & Balieverkoop
Projectadministratie & Projectbewaking
Calculatie & Offertes
Werkvoorbereiding
CRM & Relatiebeheer
Mobiele apps
Visma.net Financials
Visma.net Logistics
Visma Brincr
Consolit Service & Projecten
Consolit ScanView
Taskmanager
Alle software producten
Over Consolit | Wie zijn wij?
Onze aanpak
Betrokken specialisten
Vacatures
Software Partners
Succesverhalen
Nieuwsberichten
Blogberichten
Whitepapers
Webinars
Trainingen
Nieuwsbericht
Gepubliceerd:
15 maart 2023
Met behulp van Brincr kunnen jouw zakelijke klanten in een eigen webomgeving bestellingen plaatsen, hun bestelgeschiedenis bekijken, facturen downloaden, etc. Dit alles gebeurt in een veilige online omgeving, 24/7 en vanaf elke locatie, ook met een tablet of mobiele apparaten. In de B2B webwinkel heb jij de mogelijkheid om per relatie het assortiment en de prijzen te bepalen. De klant kan zelf favorietenlijsten aanmaken en beheren. Doordat opdrachten, facturen en retourzendingen op één centrale locatie worden geregistreerd, bespaar je veel tijd.
Wil je meer weten over het B2B Webportaal en alle andere mogelijkheden van Brincr? Klik hier.
Binnen Brincr kan je op heel eenvoudige manier Verzendlabels afdrukken met tussenkomst van Sendcloud. Sendcloud koppelt met meer dan 50 nationale en internationale verzendpartners, waaronder DHL, PostNL, UPS, GLS en meer. Wanneer een Verzendlabel in Brincr is gemaakt krijgt je klant hier een bevestiging van per mail met daarin een Track & Trace code. Deze Track & Trace code wordt ook in Brincr opgeslagen. Meer weten over de koppeling met Sendcloud, stuur een mailtje naar sales@consolit.nl.
Op donderdag 20 april 09:30 organiseren wij een webinar over bovenstaande onderwerpen. Benieuwd? Schrijf je vrijblijvend in! Kun je er niet bij zijn? Schrijf je alsnog in en ontvang de replay automatisch!
Klik hier en meld je aan of vul onderstaand formulier.
Start Teamviewer
+31 88 619 00 00