Nieuwsbericht

Gepubliceerd:

15 maart 2023

Visma Brincr nieuwsupdate

Brincr B2B bestelportaal

Met behulp van Brincr kunnen jouw zakelijke klanten in een eigen webomgeving bestellingen plaatsen, hun bestelgeschiedenis bekijken, facturen downloaden, etc. Dit alles gebeurt in een veilige online omgeving, 24/7 en vanaf elke locatie, ook met een tablet of mobiele apparaten. In de B2B webwinkel heb jij de mogelijkheid om per relatie het assortiment en de prijzen te bepalen. De klant kan zelf favorietenlijsten aanmaken en beheren. Doordat opdrachten, facturen en retourzendingen op één centrale locatie worden geregistreerd, bespaar je veel tijd.

Wil je meer weten over het B2B Webportaal en alle andere mogelijkheden van Brincr? Klik hier.

 

Sendcloud

Binnen Brincr kan je op heel eenvoudige manier Verzendlabels afdrukken met tussenkomst van Sendcloud. Sendcloud koppelt met meer dan 50 nationale en internationale verzendpartners, waaronder DHL, PostNL, UPS, GLS en meer. Wanneer een Verzendlabel in Brincr is gemaakt krijgt je klant hier een bevestiging van per mail met daarin een Track & Trace code. Deze Track & Trace code wordt ook in Brincr opgeslagen. Meer weten over de koppeling met Sendcloud, stuur een mailtje naar sales@consolit.nl.

 

Webinar over B2B bestelportaal en Sendcloud

Op donderdag 20 april 09:30 organiseren wij een webinar over bovenstaande onderwerpen. Benieuwd? Schrijf je vrijblijvend in! Kun je er niet bij zijn? Schrijf je alsnog in en ontvang de replay automatisch!

Klik hier en meld je aan of vul onderstaand formulier.