Support | Vacatures
Financiële administratie
Je financiële administratie als basis voor alle processen
Handelsbedrijf
Van voorraadbeheer tot verkoop gebruiksvriendelijk in één oplossing
Groothandel
Uitgebreide cloudsoftware die al je processen en vestigingen koppelt
Service & Projecten
Altijd grip op en inzicht in je service- en projectadministratie
Je financiële hart op orde
Administratie die naadloos koppelt met al je operationele systemen
Consolidatie
Alle bedrijfssystemen en vestigingen in één centrale online omgeving
Robotic Accounting
Transacties en boekingen automatisch door robotisering
Flexibel & gebruiksvriendelijk
Alle processen centraal en digitaal voor de handelaar met 1 tot 20 users
Webshop koppeling
Al je weborders en voorraad gesynchroniseerd in één overzicht
Online bestelportaal
Biedt je klanten het gemak van een gebruiksvriendelijk online bestelportaal
Digitale groothandel
Alle processen gekoppeld in de cloud met realtime inzicht
Magazijnbeheer
Sluitende voorraadadministratie en centraal beheer van vestigingen
Barcode scanning
Verklein de foutmarge in je papierloze magazijn met scanners
Installatie & Onderhoud
Digitale aansturing en inzicht in alle installaties en onderhoudsbeurten
Beveiliging
Meldkamerfunctionaliteit en borg certificering in één omgeving
Elektrotechniek
Domotica Installaties en calculaties centraal ingericht in een omgeving
Dashboards & KPI’s
Vestigingenbeheer
Scan & Herken
Directe bankkoppeling
Geïntegreerde Rapportages
Apps & Koppelingen
Inkoopbeheer
Verkoopbeheer
Voorraadbeheer
Barcodescanning
Webshopkoppeling
Bestelportaal
Software in de cloud
Zuivere brutomarge
Kosten per order verlagen
Vestigingen beheer
Service & Contracten
Objecten & Installaties
Logistiek & Inkoop
Handel & Balieverkoop
Projectadministratie & Projectbewaking
Calculatie & Offertes
Werkvoorbereiding
CRM & Relatiebeheer
Mobiele apps
Visma.net Financials
Visma.net Logistics
Visma Brincr
Consolit Service & Projecten
Consolit ScanView
Taskmanager
Alle software producten
Over Consolit | Wie zijn wij?
Onze aanpak
Betrokken specialisten
Vacatures
Software Partners
Succesverhalen
Nieuwsberichten
Blogberichten
Whitepapers
Webinars
Trainingen
Beveiligd automatiseren begint bij jezelf
Wij leveren bedrijfssoftware speciaal ontwikkeld voor beveiligingsbedrijven. Vanuit één geïntegreerd systeem worden alle processen ondersteund. Onze oplossing is gemaakt voor BORG gecertificeerde installateurs van beveiligings- installaties. U heeft inzicht in alle onderhoud-, service- en installatieprojecten. Ook het aansturen van de buitendienst, periodiek onderhoud en het beheren complexe (meldkamer) contracten is geregeld. De oplossing is geïntegreerd met uw financiële administratie. Voor de buitendienst leveren wij handige apps, waaronder de Digitale Werkbon.
voor jouw beveiligingsbedrijf
Meldkamer functionaliteit
Borg certificering
Een belangrijk onderdeel in de beveiligingsketen is de meldkamer. Met de meldkamer functionaliteiten beschik je over uitgebreide contractregistratie en heb je inzicht in de volledige objecthistorie, inclusief de Borgcertificaten. Middels de meldkamer API is het zelfs mogelijk dat de meldkamer van je klant inzicht heeft in de actuele status van de aanwezige beveiligingsinstallaties. Door de buitendienst digitaal aan te sturen voorkom je dubbele invoer en onnodige fouten. Ook kan een spoedklus of storing snel ingepland worden en hebben de monteurs direct de benodigde informatie van de beveiligingsinstallatie voorhanden, inclusief foto’s, certificaten en kenmerken.
Een BORG gecertificeerd beveiligingsbedrijf bepaalt het inbraakrisico van een woning of bedrijfspand met behulp van de Verbeterde Risicoklassenindeling (VRKI). Op basis hiervan maakt het BORG-beveiligingsbedrijf een beveiligingsplan dat past bij het risico. Als de beveiliging volgens de VRKI-normen is uitgevoerd, kan een BORG gecertificeerd beveiligingsbedrijf een BORG Certificaat verstrekken. In onze Service & Projecten software oplossing heb je inzicht in alle onderhoud-, service-, en installatie projecten. Dit inclusief alle historie en BORG certificaten.
Bouw en onderhoud je relaties
Als project- en/ of serviceorganisatie streef je ernaar om goede service te verlenen. Je wilt relaties opbouwen en onderhouden, de klanttevredenheid verhogen en de verkoop stimuleren. Wat je daarvoor nodig hebt is helder inzicht in zowel jouw klanten als jouw prospects. De CRM-module voor Consolit Service & Projecten biedt project- en serviceorganisaties diverse voordelen: Door een centrale vastlegging van informatie werken je verkoopmedewerkers efficiënter samen De CRM module biedt je inzicht in en grip op je verkoopkansen en pipeline, Professioneel relatiebeheer leidt tot meer verkopen en je realiseert een betere klantenservice met als resultaat meer tevreden klanten
Inzicht in je contractbeheer en planning
Registreer objecten/installaties waarop je (regelmatig) onderhoud pleegt of waaraan je storingen verhelpt. Consolit Service & Projecten laat je razendsnel zoeken naar het juiste object/installatie voor de registratie van een storing, dit vanuit meerdere invalshoeken. Op basis van geplande onderhouds- of inspectiebeurten en ingebrachte storingsmeldingen worden er service- en/of werkopdrachten voor de monteurs gegenereerd. Deze kan je plannen in de agenda van de monteur. De manplanning kan gekoppeld worden aan de Digitale Werkbon. Met de servicemodule krijg je een duidelijk inzicht in alle lopende service- of werkopdrachten en storingen. Met de servicemodule krijg je een duidelijk inzicht in alle lopende service- of werkopdrachten en storingen.
Roep eenvoudig de historische informatie van één of meerdere objecten op
Consolit Service & Projecten houdt een uitgebreide servicehistorie per object/installatie bij, die snel opvraagbaar is. Daarnaast heb je de mogelijkheid kenmerken en onderdelen te registreren per object/installatie. Door de uitgebreide servicehistorie, onderdelen- en kenmerken registratie signaleer je direct en overzichtelijk welke installaties extra aandacht nodig hebben.
Je bouwt een historie op de objecten/installaties op, deze bestaat uit onderhouds- of inspectiebeurten, aanvullende opdrachten en storingen. Ook is het mogelijk onderdelen te vervangen. Op meerdere plekken binnen de software roep je eenvoudig de historische informatie van één of meerdere objecten op.
Direct inzage in je klantgegevens bij een melding
Een belangrijk onderdeel in de beveiligingsketen is de meldkamer. Met de meldkamer functionaliteiten beschik je over uitgebreide contractregistratie en heb je inzicht in de volledige objecthistorie, inclusief de borgcertificaten. Middels de meldkamer API is het zelfs mogelijk dat de meldkamer van je klant inzicht krijgt in de actuele status van de aanwezige beveiligingsinstallaties. Door de buitendienst digitaal aan te sturen voorkom je dubbele invoer en onnodige fouten. Ook kan een spoedklus of storing snel ingepland worden en hebben monteurs direct de benodigde informatie van de beveiligingsinstallatie voorhanden. Dit inclusief foto’s, certificaten en kenmerken.
Direct op te vragen
Alle informatie direct beschikbaar op je devices
Digitale aansturing van uw buitendienstmedewerkers met onze apps! Geef jouw buitendienstmedewerkers altijd en overal inzicht in de voor hen benodigde informatie via een laptop, tablet of telefoon.
Consolit Service & Projecten kent verschillende apps, zowel voor jouw monteurs als voor vertegenwoordigers: Digitale Werkbon, Digitale Weekstaat, Urenfiattering voor projectleiders, Agenda en CRM.
Een handig overzicht met de functionaliteiten van onze software oplossing voor de beveiligingsbranche
Roep historische informatie van één of meerdere objecten op
Borg certificaten direct op te roepen
Alle informatie direct beschikbaar op alle apparaten
Enthousiast geworden hoe onze software ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken? Geen probleem, wij hebben een eenvoudig pakketten- en prijzenoverzicht voor jouw gemaakt. Hierin kun je gemakkelijk zien welke functionaliteiten bij een basis, plus of compleet pakket horen. Deze pakketten bieden we daarnaast aan voor een vast maandabonnement voor een scherpe prijs! Je keuze kunnen maken of benieuwd naar de functionaliteiten in de praktijk? Vraag geheel vrijblijvend een demonstratie aan met één van onze adviseurs door onder het overzicht te klikken.
Basis
€59,-
p.m.
Plus
€69,-
Compleet
€79,-
Geheel vrijblijvend kennismaken met onze software en benieuwd naar de mogelijkheden van Consolit Service & Projecten binnen je beveiligingsbedrijf? Vul het contactformulier in en onze adviseur neemt contact met je op voor het inplannen van een afspraak! Onze demonstraties kunnen op locatie plaatvinden of plan een online meeting in.
Start Teamviewer
+31 88 619 00 00