Beveiliging

Beveiligd automatiseren begint bij jezelf

Digitale registratie van borgcertificaten en checklisten

Wij leveren bedrijfssoftware speciaal ontwikkeld voor beveiligingsbedrijven. Vanuit één geïntegreerd systeem worden alle processen ondersteund. Onze oplossing is gemaakt voor BORG gecertificeerde installateurs van beveiligings- installaties. U heeft inzicht in alle onderhoud-, service- en installatieprojecten. Ook het aansturen van de buitendienst, periodiek onderhoud en het beheren complexe (meldkamer) contracten is geregeld. De oplossing is geïntegreerd met uw financiële administratie. Voor de buitendienst leveren wij handige apps, waaronder de Digitale Werkbon.

Behoeftes en Trends

voor jouw beveiligingsbedrijf

Meldkamer functionaliteit

Borg certificering

Meldkamer functionaliteit

Een belangrijk onderdeel in de beveiligingsketen is de meldkamer. Met de meldkamer functionaliteiten beschik je over uitgebreide contractregistratie en heb je inzicht in de volledige objecthistorie, inclusief de Borgcertificaten. Middels de meldkamer API is het zelfs mogelijk dat de meldkamer van je klant inzicht heeft in de actuele status van de aanwezige beveiligingsinstallaties. Door de buitendienst digitaal aan te sturen voorkom je dubbele invoer en onnodige fouten. Ook kan een spoedklus of storing snel ingepland worden en hebben de monteurs direct de benodigde informatie van de beveiligingsinstallatie voorhanden, inclusief foto’s, certificaten en kenmerken.

Borg certificering

Een BORG gecertificeerd beveiligingsbedrijf bepaalt het inbraakrisico van een woning of bedrijfspand met behulp van de Verbeterde Risicoklassenindeling (VRKI). Op basis hiervan maakt het BORG-beveiligingsbedrijf een beveiligingsplan dat past bij het risico. Als de beveiliging volgens de VRKI-normen is uitgevoerd, kan een BORG gecertificeerd beveiligingsbedrijf een BORG Certificaat verstrekken. In onze Service & Projecten software oplossing heb je inzicht in alle onderhoud-, service-, en installatie projecten. Dit inclusief alle historie en BORG certificaten.

Relatiebeheer

Bouw en onderhoud je relaties

Als project- en/ of serviceorganisatie streef je ernaar om goede service te verlenen. Je wilt relaties opbouwen en onderhouden, de klanttevredenheid verhogen en de verkoop stimuleren. Wat je daarvoor nodig hebt is helder inzicht in zowel jouw klanten als jouw prospects. De CRM-module voor Consolit Service & Projecten biedt project- en serviceorganisaties diverse voordelen: Door een centrale vastlegging van informatie werken je verkoopmedewerkers efficiënter samen De CRM module biedt je inzicht in en grip op je verkoopkansen en pipeline, Professioneel relatiebeheer leidt tot meer verkopen en je realiseert een betere klantenservice met als resultaat meer tevreden klanten

Service & Contracten

Inzicht in je contractbeheer en planning

Registreer objecten/installaties waarop je (regelmatig) onderhoud pleegt of waaraan je storingen verhelpt. Consolit Service & Projecten laat je razendsnel zoeken naar het juiste object/installatie voor de registratie van een storing, dit vanuit meerdere invalshoeken. Op basis van geplande onderhouds- of inspectiebeurten en ingebrachte storingsmeldingen worden er service- en/of werkopdrachten voor de monteurs gegenereerd. Deze kan je plannen in de agenda van de monteur. De manplanning kan gekoppeld worden aan de Digitale Werkbon. Met de servicemodule krijg je een duidelijk inzicht in alle lopende service- of werkopdrachten en storingen. Met de servicemodule krijg je een duidelijk inzicht in alle lopende service- of werkopdrachten en storingen.

Objecthistorie

Roep eenvoudig de historische informatie van één of meerdere objecten op

Consolit Service & Projecten houdt een uitgebreide servicehistorie per object/installatie bij, die snel opvraagbaar is. Daarnaast heb je de mogelijkheid kenmerken en onderdelen te registreren per object/installatie. Door de uitgebreide servicehistorie, onderdelen- en kenmerken registratie signaleer je direct en overzichtelijk welke installaties extra aandacht nodig hebben.

 

Je bouwt een historie op de objecten/installaties op, deze bestaat uit onderhouds- of inspectiebeurten, aanvullende opdrachten en storingen. Ook is het mogelijk onderdelen te vervangen. Op meerdere plekken binnen de software roep je eenvoudig de historische informatie van één of meerdere objecten op.

Meldkamer functionaliteit

Direct inzage in je klantgegevens bij een melding

Een belangrijk onderdeel in de beveiligingsketen is de meldkamer. Met de meldkamer functionaliteiten beschik je over uitgebreide contractregistratie en heb je inzicht in de volledige objecthistorie, inclusief de borgcertificaten. Middels de meldkamer API is het zelfs mogelijk dat de meldkamer van je klant inzicht krijgt in de actuele status van de aanwezige beveiligingsinstallaties. Door de buitendienst digitaal aan te sturen voorkom je dubbele invoer en onnodige fouten. Ook kan een spoedklus of storing snel ingepland worden en hebben monteurs direct de benodigde informatie van de beveiligingsinstallatie voorhanden. Dit inclusief foto’s, certificaten en kenmerken.

Borg certificering

Direct op te vragen

Een BORG gecertificeerd beveiligingsbedrijf bepaalt het inbraakrisico van een woning of bedrijfspand met behulp van de Verbeterde Risicoklassenindeling (VRKI). Op basis hiervan maakt het BORG-beveiligingsbedrijf een beveiligingsplan dat past bij het risico. Als de beveiliging volgens de VRKI-normen is uitgevoerd, kan een BORG gecertificeerd beveiligingsbedrijf een BORG Certificaat verstrekken. In onze Service & Projecten software oplossing heb je inzicht in alle onderhoud-, service-, en installatie projecten. Dit inclusief alle historie en BORG certificaten.

Mobiele apps

Alle informatie direct beschikbaar op je devices

Digitale aansturing van uw buitendienstmedewerkers met onze apps! Geef jouw buitendienstmedewerkers altijd en overal inzicht in de voor hen benodigde informatie via een laptop, tablet of telefoon.

 

Consolit Service & Projecten kent verschillende apps, zowel voor jouw monteurs als voor vertegenwoordigers: Digitale Werkbon,  Digitale Weekstaat, Urenfiattering voor projectleiders, Agenda en CRM.

Relatiebeheer

Service & Contracten

Objecthistorie

Meldkamer functionaliteit

Borg certificering

Mobiele apps

Functionaliteiten

Een handig overzicht met de functionaliteiten van onze software oplossing voor de beveiligingsbranche

Bouw en onderhoud je relaties

Inzicht in je contractbeheer en planning

Roep historische informatie van één of meerdere objecten op

Direct inzage in je klantgegevens bij een melding

Borg certificaten direct op te roepen

Alle informatie direct beschikbaar op alle apparaten

Pakketten en prijzen

Enthousiast geworden hoe onze software ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken? Geen probleem, wij hebben een eenvoudig pakketten- en prijzenoverzicht voor jouw gemaakt. Hierin kun je gemakkelijk zien welke functionaliteiten bij een basis, plus of compleet pakket horen. Deze pakketten bieden we daarnaast aan voor een vast maandabonnement voor een scherpe prijs!  Je keuze kunnen maken of benieuwd naar de functionaliteiten in de praktijk? Vraag geheel vrijblijvend een demonstratie aan met één van onze adviseurs door onder het overzicht te klikken.

Basis

€59,-

p.m.

Plus

€69,-

p.m.

Compleet

€79,-

p.m.

Algemeen
Flexibele dashboards, KPI’s en integratie Power BI
Flexibele schermen per afdeling of medewerker
Vrije velden op stamgegevens, werkbonnen en checklisten
Realtime integratie met Multivers, Exact en Visma Software
Geavanceerde rapportage generator
Microsoft Outlook agenda synchronisatie middels O365
Inkoopfactuur scanning & herkenning incl. fiattering
Meldkamer functionaliteit
Meldkamer contracten
Contract typen / facturatie / extra werkzaamheden
Uitgebreide service functionaliteit (zie service & onderhoud)
Inzicht in objecthistorie incl. BORG certificaten
Meldkamer API m.b.t. geïnstalleerde apparatuur
Borg certificering
Vastleggen BORG certificaten bij objecten (via drag & drop)
Inzicht in objecthistorie incl. BORG certificaten
Hulpmiddel voor Verbeterde Risicoklasse-indeling
Verkoop, CRM en Relatiebeheer
Klanten, leveranciers en relatiebeheer
Verkoopoffertes, verkooporders en balie functionaliteit
Assemblage, productieopdrachten met stuklijsten
Uitgebreid CRM: Verkoopkansen, pijplijnbeheer, taken, mailingen, segmenten
2BA koppeling: artikelinformatie en prijzen inclusief ICC integratie
Uitgebreid voorraadbeheer met voorraad per magazijn
Inkoopvoorstel (MRP) met voorraadvoorspelling in de tijd
Projecten
Basis projecten: urenregistratie, OHW, facturatie, budgetbewaking
Uren fiatteren door administratie en weekstaten functionaliteit
Facturatie via regie, termijnen of afrekenstaat
Projectopdrachten
Volledig geïntegreerd met Consolit mobiele projecten apps
Documentbeheer via drag & drop functionaliteit
Fiattering door projectleider en grafische projectplanning
Uitgebreide projectoffertes met flexibele opmaak
Geavanceerde voorcalculatie met Excel integratie
Grafische manplanning inclusief Outlook synchronisatie
Toeslagberekening met percentage en bedrag per eenheid
Projectstand opname in de tijd (incl. projectprognose) zowel op: "kosten nog te gaan", "raming" en "% gereed""
Service en Onderhoud
Basis service: objectbeheer, serviceorders, urenregistratie, facturatie
Uren fiatteren door administratie en weekstaten functionaliteit
Documentbeheer via drag & drop functionaliteit
Complete objecthistorie met meetgegevens
Volledig geïntegreerd met Consolit mobiele projecten apps
Servicecontracten met serviceschema's (preventief onderhoud en inspecties)
Uitgebreide serviceoffertes met flexibele opmaak
Storingen, oplossingen en aandachtspunten
Flexibele checklist functionaliteit (Borg certificaten)
Grafische manplanning inclusief Outlook synchronisatie
Toeslagberekening met percentage en bedrag per eenheid
Capaciteitsplanning in de tijd op basis van serviceschema
Apps (+€15,- per medewerker per maand)
Digitale werkbon
Digitale weekstaat
Urenfiattering voor projectleiders
Agenda
CRM

Plan direct een demonstratie in!

Geheel vrijblijvend kennismaken met onze software en benieuwd naar de mogelijkheden van Consolit Service & Projecten binnen je beveiligingsbedrijf? Vul het contactformulier in en onze adviseur neemt contact met je op voor het inplannen van een afspraak! Onze demonstraties kunnen op locatie plaatvinden of plan een online meeting in.

Klik, plan in en ontdek de software!